Povrat novca zagarantiran
Uz našu Pepco garanciju povrata novca možete sigurno kupovati kod nas znajući da ako iz bilo kojeg razloga budete nezadovoljni kupovinom, možete proizvod vratiti u prodavnicu i dobiti povrat pune cijene kako je odštampano na računu.
Da bismo to učinili, sve što tražimo je da vratite artikl u prodavnicu netaknut s njegovom ambalažom i etiketom u prodajnom stanju „kao nov“ zajedno s računom u roku od 30 dana od kupovine. Kada to učinite, izvršit ćemo povrat novca u gotovini.
*Imajte na umu da se, iz higijenskih razloga, neki predmeti za ličnu upotrebu navedeni ispod kao „nepovratni“ ne mogu zamijeniti ili vratiti uz povrat novca.
![](https://pepco.ba/wp-content/uploads/2023/10/FOTO.jpg)
Proizvodi koji se ne mogu vratiti
- Gaćice
- Kratke hlače
- Tange u pojedinačnom pakovanju
- Gaćice
- Bokserice u pojedinačnom pakovanju
Na primjer:
- kozmetika (telo, kosa, lice)
- pelene, vlažne maramice
- kozmetički štapići, pamučni jastučići
- četka za pedikir/plovac
- mrežasti sunđer za kupanje,
Na primjer:
- sredstva za čišćenje,
- auto kozmetika
Na primjer:
- dopune telefona,
- međunarodne dopune mobilnih telefona,
- elektronske kartice za dopunu.
Povratni proizvodi donjeg veša
- Pidžame: kompleti i gornji i donji dio prodani zasebno
- Grudnjaci
- sportski grudnjaci
- Spavaćice
- Kućne haljine
- Potkošulje
- Gornji veš za djevojčice
- Kupaći kostimi, jednodijelni i bikini
- Bodi za žene i bebe
- Grijači za noge, helanke
- Čarape, dokoljenice, pamučne balerinke
- Debele i tanke najlonke
- Pakovanje od troje gaćica za djevojčice
- Karnevalska odjeća za djevojčice
- komplet donjeg veša: Majica kratkih rukava + kratke hlače/hlačice
- Pidžame: kompleti i gornji i donji dio prodani zasebno
- Kućne haljine
- Potkošulje
- Kupaće gaćice
- Bodiji za bebe
- Čarape
- Najlonke za dječake
- Paket od troje gaćica za dječake
- Karnevalska odjeća za dječake
- Komplet donjeg veša: Majica kratkih rukava + gaćice / bokserice
01
Povrat proizvoda
02
Račun
03
Povrat novca
Često postavljana pitanja .
Sve naše prodavnice nude garanciju povrata novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod, netaknut i u stanju „kao nov“ zajedno s dokazom o kupovini – računom i netaknutom cijenom. Više informacija o garanciji povrata gotovine nalazi se ovdje.
Ne, robu možete vratiti samo u onoj Pepco prodavnici u kojoj ste obavili kupovinu. Više možete pročitati ovdje.
Nažalost, ne možete to učiniti. Račun je neophodan za odjavu prodatog proizvoda i ponovno uvođenje na zalihe.
Nažalost, ne možete to učiniti. Zahtijevamo da artikal vratite u trgovinu netaknut s ambalažom i etiketom u prodajnom stanju „kao nov“.
Neka roba za ličnu upotrebu se ne može vratiti. Kompletna lista dostupna je OVDJE.
Garantni rok za proizvode kupljene u Pepco prodavnicama je 2 godine. U slučaju da uočite bilo kakve nedostatke u kvalitetu tokom garantnog roka, preporučujemo da podnesete reklamaciju bilo kojoj trgovini. Više informacija možete pronaći OVDJE.
Reklamacije prihvatamo u onoj Pepco prodavnici u kojoj je proizvod i kupljen. Samo ponesite neispravan proizvod, predočite dokaz o kupovini i popunite obrazac za reklamaciju. Obradit ćemo Vašu reklamaciju u zakonskom roku od 8 dana. Više informacija možete pronaći OVDJE.
Da, dopune i e-kartice su predmet reklamacija. Sve što treba da uradite je da u prodavnicu donesete dokaz o kupovini i kopiju s kodom. Vaša reklamacija će biti obrađena u zakonskom roku od 30 dana.
Ako je vaša reklamacija odbačena i ne prihvatate odluku, imate pravo reklamacije u Pepco trgovini. Proces slijedi ista pravila kao i obična reklamacija.
Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrijednosti, uz originalnu etiketu i račun kao dokaz o kupovini. S druge strane, kupac ima pravo uložiti reklamaciju na bilo koji proizvod koji nije pune vrijednosti (korišten) u roku od 2 godine od kupovine ukoliko se otkriju nedostaci u kvaliteti. Reklamacije se mogu podnijeti na osnovu računa, bankovnog izvoda ili potvrde o kupovini. I povrat i reklamacije mogu se izvršiti samo u onoj Pepco prodavnici gdje je proizvod i kupljen.
Reklamacije i pohvale možete prijaviti putem kontakt obrasca dostupnog na našoj web stranici, slanjem poruke na: klijent.ba@pepco.eu ili direktno u prodavnici.
Zašto se isplati kupovati u Pepcu?