PRAVILA PROMOCIJE „1 + 1 GRATIS NA ODABRANE PEŠKIRE ZA KUPATILO“
PRAVILA PROMOCIJE
„1 + 1 GRATIS NA ODABRANE PEŠKIRE ZA KUPATILO“
1.
Opće odredbe
1. Ovim pravilima promocije (u nastavku teksta: “Pravila”) se uređuju odredbe i uslovi prodaje proizvoda u okviru promocije „1 + 1 GRATIS na odabrane peškire za kupatilo“ (u nastavku teksta: “Promocija”).
2. Organizator Promocije je „Pepco B-H“ društvo sa ograničenom odgovornošću, sa sjedištem u Sarajevu, Ulica Skenderpašina broj 1, 71000 Sarajevo, Sarajevo-Centar, JIB: 4203144510006, MBS 65-01-0174-23, (u nastavku teksta „Promotor”).
3. Promocija se provodi u svim PEPCO trgovinama otvorenim u Bosni i Hercegovini u toku njihovog radnog vremena (u nastavku teksta: “PEPCO trgovine”).
4. Promocija će se provoditi od 13.02.2025. do 26.02.2025. ili do isteka zaliha proizvoda obuhvaćenih Promocijom (u nastavku teksta: “Razdoblje Promocije”).
5. Promocija obuhvata sve proizvode iz kategorija navedenih u Prilogu br. 1 Pravila (u nastavku teksta: “Promotivni proizvodi”).
2.
Odredbe i uslovi Promocije
- Učesnik u Promociji (u nastavku teksta: “Učesnik“) može biti svaka osoba koja tokom trajanja Promocije kupi u PEPCO trgovinama najmanje dva Promotivna proizvoda (u nastavku teksta: “Set proizvoda“) u jednoj kupovini (kupovina evidentirana na jednom fiskalnom računu, odnosno jednom računu s iskazanim PDV-om) prema uslovima navedenim u ovim Pravilima.
- Učesniku koji kupi Set proizvoda u jednoj kupovini (kupovina evidentirana na jednom fiskalnom računu, odnosno jednom računu s iskazanim PDV-om) odobrava se popust u visini iznosa jeftinijeg proizvoda koji je uključeni u Promociju i to na način da će sistem odbiti iznos povoljnijeg proizvoda te će popust biti proporcionalno raspoređen na dva odabrana proizvoda koji su dio Promocije.
- Učesnik može kupiti više od dva Promotivna proizvoda u jednoj kupovini (kupovina evidentirana na jednom fiskalnom računu, odnosno jednom računu s iskazanim PDV-om), a pravila kombinovanja Promotivnih proizvoda u Setove proizvoda u tom slučaju su navedena u Prilogu br. 2 Pravila.
- Popust se odobrava na kasi po cijenama navedenima na naljepnicama s cijenama Promotivnih proizvoda.
- Promotor ima pravo ograničiti broj Promotivnih proizvoda koji se nude u okviru Promocije, a dostupnost određenih Promotivnih proizvoda se može razlikovati od jedne do druge PEPCO trgovine.
- Promotivni proizvodi kupljeni u sklopu Promocije mogu se vratiti u skladu s Pravilnikom o usluzi „Garant povrata novca“ dostupnim na pepco.ba. U slučaju povrata, Učesnik dobiva povrat cijene vraćenog Promotivnog proizvoda, nakon popusta i kako je navedeno na fiskalnom računu.
3.
Prigovori
- U slučaju kršenja Pravila Promocije, Učesnik ima pravo uložiti prigovor.
- Prigovor se može podnijeti u roku od 30 dana od dana kada je Učesnik izvršio kupovinu u okviru Promocije. Međutim, ako se prigovor odnosi na materijalne nedostatke kupljenog Promotivnog proizvoda (proizvod ima vidljiva ili skrivena oštećenja/nedostatke), Učesnik ima pravo podnijeti zahtjev za otklanjanje oštećenja/nedostataka u rokovima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH, broj 25/06 i 88/15) i Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srpske („Službeni glasnik Republike Srpske“ broj 6/12, 63/14, 18/17, 90/21).
- Prigovor se može podnijeti:
- putem e-maila, na sljedeću e-mail adresu: ba@pepco.eu
- putem pošte, na slijedeću adresu: „Pepco B-H“ društvo sa ograničenom odgovornošću, Ulica Skenderpašina broj 1, 71000 Sarajevo, Sarajevo-Centar ili
- u PEPCO poslovnici Bosni i Hercegovini u kojoj je ostvarena kupnja.
4. Učesnik u svom prigovoru treba navesti svoje podatke kako bi ga Promotor mogao informisati o ishodu postupka rješavanja prigovora, navesti razlog podnošenja prigovora, precizirati svoj zahtjev i opisati okolnosti zbog kojih smatra da je prigovor opravdan.
5. Kako bi se pojednostavio postupak rješavanja prigovora, Učesnik treba uz svoj prigovor priložiti fotokopiju ili skeniranu kopiju dokaza o kupovini Promotivnog(ih) proizvoda u PEPCO trgovini.
6. Prigovore razmatra Promotor. Učesnik koji je uložio prigovor dobit će bez odgađanja potvrdu Promotora o prijemu prigovora te će biti obaviješten o odluci o prigovoru u roku od 15 dana od dana kada je Promotor primio prigovor.
7. Učesnik koji je uložio prigovor biti će obaviješten o odluci Promotora o prigovoru na način na koji je uložio prigovor ili na bilo koji drugi način dogovoren između Učesnika i Promotora.
4.
Lični podaci
- Kontrolor ličnih podataka Učesnika (u nastavku teksta: „Kontrolor“), u smislu Zakona o zaštiti ličnih podataka („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine“, broj 49/06, 76/11 i 89/11) (u nastavku teksta: „Zakon“), je Promotor.
- Lični podaci Učesnika obrađuju se u svrhu i u mjeri u kojoj je ista potrebna za vođenje Promocije, na temelju legitimnih interesa Kontrolora u skladu s članom 4 stav c Zakona.
- Otkrivanje ličnih podataka je dobrovoljno, ali potrebno za gore navedene svrhe, uključujući sudjelovanje u Promociji. Ove informacije su strogo povjerljive i koristi ih samo Kontrolor, u skladu sa Zakonom.
- Lični podaci se mogu učiniti dostupnima subjektima ovlaštenima za primanje istih isključivo na temelju odredbi Zakona.
- Kontrolor može trećim osobama povjeriti obradu ličnih podataka na temelju pisanog ugovora isključivo u svrhu koju je odredio Kontrolor i u mjeri potrebnoj za vođenje Promocije, u skladu sa članom 12 Zakona.
- Lični podaci neće biti dostavljeni trećoj zemlji ili međunarodnoj organizaciji.
- Lični podaci će se čuvati u periodu koji je neophodan za postizanje ciljeva, uključujući vođenje Promocije, te tokom perioda neophodnog za završetak ove Promocije.
- Učesnik ima pravo na pristup svojim ličnim podacima i pravo na ispravku ili brisanje takvih podataka, na ograničenje obrade njegovih ličnih podataka, na prenosivost podataka, kao i pravo da prigovori ili povuče svoju saglasnost za obradu njegovih ličnih podataka u bilo kojem trenutku. Ostvarivanje prava na povlačenje saglasnosti ne utiče na zakonitost obrade ličnih podataka prije povlačenja pristanka.
- Učesnik ima pravo uložiti prigovor Agenciji za zaštitu ličnih podataka u Bosni i Hercegovini, Dubrovačka broj 6, 71000 Sarajevo, Sarajevo, e-mail: azlpinfo@azlp.ba, ako smatra da je obrada njegovih ličnih podataka u suprotnosti s odredbama Zakona.
5.
Završne odredbe
- Pravila Promocije dostupna su u PEPCO trgovinama i na web stranici pepco.ba .
- Za sva pitanja koja nisu uređena ovim Pravilima, mjerodavne su odredbe zakona Bosne i Hercegovine, Federacije Bosne i Hercegovine, Republike Srpske i Distrikta Brčko.
- Svi sporovi proizašli iz ove Promocije riješit će se pred nadležnim sudom.
Prilozi:
- Prilog br. 1 – Proizvodi obuhvaćeni Promotivnom kampanjom
- Prilog br. 2 – Pravila za kombinovanje Promotivnih proizvoda u Setove proizvoda i metoda izračunavanja Popusta.
Prilog br. 1 – Proizvodi obuhvaćeni Promotivnom kampanjom
- 1 + 1 GRATIS: NA ODABRANE PEŠKIRE ZA KUPATILO
- odnosno proizvodi sa sljedećim PLU brojevima:
- 346496
- 346495
- 611149
- 611148
- 354082
- 293913
- 354172
Prilog br. 2 – Pravila za kombinovanje Promotivnih proizvoda u Setove proizvoda i metoda izračunavanja Popusta.
Kombinovanje Promotivnih proizvoda u Setove
Setovi se sastoje od 2 ili više proizvoda. Ako kupite više od 2 Promotivna proizvoda, oni će biti kombinovani u Setove na sljedeći način:
- Ako kupite 2 ili više Promotivnih proizvoda, svi kupljeni Promotivni proizvodi će biti spojeni u jedan Set;
Obračun Popusta
U slučaju kupovine Seta od 2 Promotivna proizvoda, popust se obračunava u iznosu koji je jednak cijeni jeftinijeg Promotivnog proizvoda. Ako se veći broj Promotivnih proizvoda kupi u sklopu Seta, promotivni proizvodi se rangiraju prema njihovoj cijeni, a Popust se dodjeljuje u iznosu koji čini zbir cijena X najjeftinijih Promotivnih proizvoda u Setu. U ovom slučaju, popust Promotivnih proizvoda uključenih u Set će se distribuirati proporcionalno na sve Promotivne proizvode u Setu.
Zašto se isplati kupovati u Pepcu?