ŽALBE
Predviđamo potrebe naših kupaca!
Iz tog razloga naš proces reklamacije je jednostavan i brz. Kada kupujete robu u Pepco prodavnicama, uvijek imate rok od 2 godine za reklamaciju ako u tom roku uočite bilo kakve nedostatke u vezi s kvalitetom kupljenog proizvoda.
Procedura reklamacija u PEPCU
Sve što trebate učiniti je posjetiti Pepco prodavnicu u kojoj je proizvod kupljen gdje možete podnijeti reklamaciju. Ne zaboravite da sa sobom ponesete neispravan proizvod zajedno s dokazom o kupovini: račun, izvod iz bankovnog računa ili svjedoka koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj prodavnici.
Reklamacija će se razmatrati u zakonskim roku od 14 dana; obavijestit ćemo vas telefonom, redovnom poštom ili e-mailom, po vašem nahođenju.
*30 dana za dopune i e-poklon kartice
01
Dođite s proizvodom i dokazom o kupovini
02
Popunite obrazac za reklamaciju
03
Sačekajte odluku o reklamaciji
04
Primite povrat novca za reklamiranu robu
Često postavljana pitanja .
Sve naše prodavnice nude garanciju povrata novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod, netaknut i u stanju „kao nov“ zajedno s dokazom o kupovini – računom i netaknutom cijenom. Više informacija o garanciji povrata gotovine nalazi se ovdje.
Ne, robu možete vratiti samo u onoj Pepco prodavnici u kojoj ste obavili kupovinu. Više možete pročitati ovdje.
Nažalost, ne možete to učiniti. Račun je neophodan za odjavu prodatog proizvoda i ponovno uvođenje na zalihe.
Nažalost, ne možete to učiniti. Zahtijevamo da artikal vratite u trgovinu netaknut s ambalažom i etiketom u prodajnom stanju „kao nov“.
Neka roba za ličnu upotrebu se ne može vratiti. Kompletna lista dostupna je OVDJE.
Garantni rok za proizvode kupljene u Pepco prodavnicama je 2 godine. U slučaju da uočite bilo kakve nedostatke u kvalitetu tokom garantnog roka, preporučujemo da podnesete reklamaciju bilo kojoj trgovini. Više informacija možete pronaći OVDJE.
Reklamacije prihvatamo u onoj Pepco prodavnici u kojoj je proizvod i kupljen. Samo ponesite neispravan proizvod, predočite dokaz o kupovini i popunite obrazac za reklamaciju. Obradit ćemo Vašu reklamaciju u zakonskom roku od 8 dana. Više informacija možete pronaći OVDJE.
Da, dopune i e-kartice su predmet reklamacija. Sve što treba da uradite je da u prodavnicu donesete dokaz o kupovini i kopiju s kodom. Vaša reklamacija će biti obrađena u zakonskom roku od 30 dana.
Ako je vaša reklamacija odbačena i ne prihvatate odluku, imate pravo reklamacije u Pepco trgovini. Proces slijedi ista pravila kao i obična reklamacija.
Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupovine proizvoda pune vrijednosti, uz originalnu etiketu i račun kao dokaz o kupovini. S druge strane, kupac ima pravo uložiti reklamaciju na bilo koji proizvod koji nije pune vrijednosti (korišten) u roku od 2 godine od kupovine ukoliko se otkriju nedostaci u kvaliteti. Reklamacije se mogu podnijeti na osnovu računa, bankovnog izvoda ili potvrde o kupovini. I povrat i reklamacije mogu se izvršiti samo u onoj Pepco prodavnici gdje je proizvod i kupljen.
Reklamacije i pohvale možete prijaviti putem kontakt obrasca dostupnog na našoj web stranici, slanjem poruke na: klijent.ba@pepco.eu ili direktno u prodavnici.
Naše kolekcije
Kolekcija odjeće za žene
Wild Chic
Odjeća i dodaci
Hello Kitty
Odjeća i dodaci
Garfield
Zašto se isplati kupovati u Pepcu?